Claim: Nejširší síť stavebnin v ČR.

Motto: „Pro váš dům cokoli“

Hospodářský vývoj firmy

Základní informace

Prodejen

82
Vývoj počtu prodejen

Zaměstnanců

750
Vývoj počtu zaměstnanců
Daniel Křížek
Dynamika a růst je v naší DNA.
Daniel Křížek Obchodní ředitel

Ekonomické ukazatele

Obrat

5
mld.
Tržby za prodej zboží

Kapitál

1.3
mld.
Vlastní kapitál + d

EBITDA

0.2
mld.
Platební schopnost (EBITDA)
Pavel Kostrhoun
Rosteme, sílíme, pracujeme efektivněji.
Pavel Kostrhoun Finanční ředitel

Sortimentní nabídka

Jan Haišman
Kvalita sortimentu je pro nás prioritou.
Jan Haišman Ředitel nákupu

Marketingová komunikace

Jan Minář
Naše věrné zákazníky si hýčkáme.
Jan Minář Ředitel marketingu
  • Síla

    Být jeden z leaderů trhu - vždy ve velké trojce
  • Stabilita

    Finanční, poziční, partnerská
  • Sortiment

    Pro váš dům cokoliv - to chceme poskytovat svým zákazníkům
  • Síť

    Geograficky dostupná síť vlastních a partnerských prodejen
  • Sofistikovanost

    Šikovnost a znalosti pro vysokou míru efektivity
  • Systémovost

    Uvědomujeme si, že velké firmy nemohou pracovat intuitivně a s nekonečnou nutností improvizovat
  • Spolehlivost

    Ve své práci, ve vztahu ke svým obchodním partnerům, v respektování lidských hodnot a morálních principů
  • Vize Co chceme být

    Vybudovat nejširší síť vlastních a partnerských prodejen pod značkou PRO-DOMA.
  • Mise Naše poslání

    Poskytovat svým zákazníkům široké portfolio produktů a služeb prostřednictvím geograficky dostupné pobočkové sítě s dedikovaným a sofistikovaně pracujícím odborným personálem.
  • Cíle Co chceme dosáhnout

    Být každému zákazníkovi v ČR blíže než 40 km, a to prostřednictvím naší či partnerské redistribuční sítě.

Milníky expanze

  • 1990
    Rok 1990

    1990

    založení firmy panem Josefem Mařincem – 1 prodejna PRO-DOMA
  • 2003
    Rok 2003

    2003

    akvizice části sítě stavebnin Stavo Artikel – 14 prodejen PRO-DOMA
  • 2008
    Rok 2008

    2008

    akvizice celé sítě stavebnin Bierhanzl – 18 prodejen PRO-DOMA
  • 2013
    Rok 2013

    2013

    první partnerské prodejny PRO-DOMA – 53 vlastních a 4 partnerské prodejny PRO-DOMA
  • 2014
    Rok 2014

    2014

    PRO-DOMA se stala: „Nejširší sítí stavebnin v České republice“ – 64 vlastních a 10 partnerských prodejen PRO-DOMA
  • 2015
    Rok 2015

    2015

    Největší akviziční i partnerský růst prodejen a vstup do prodeje sortimentu střech – 76 vlastních a 27 partnerských prodejen PRO-DOMA
  • 2016
    Rok 2016

    2016

    Otevření první vlajkové prodejny PRO-DOMA v Hodoníně – 78 vlastních a 42 partnerských prodeje PRO-DOMA
  • 2017
    Rok 2017

    2017

    Zařazení vlastních výrobků pod značkou PRO-DOMA do sortimentu prodejen - 82 vlastních a 44 partnerských prodejen PRO-DOMA

Organizační struktura

  • PRO-DOMA, SE

    Petr Vaněrka

    Ředitel
    • Obchod a marketing

      Daniel Křížek
      • Nákup

        Jan Haišman
      • Oddělení logistiky, dopravy

        Jan Klimša
      • Marketing

        Jan Minář
      • Prodej

        Vladislav Pulda Martin Zavadil Karel Reichert
    • Ekonomika a majetek

      Pavel Kostrhoun
      • Logistika zásob, správa sortimentu, palety, el. komunikace

        Jaroslav Novotný
      • Provoz

        Ondřej Dostál
      • Oddělení Managementu změn a obch. controllingu

        Petr Heidrich

Poptejte nás

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace